Producenci
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji

Wszystkie produkty posiadają 12 miesięczną gwarancję na wady ukryte. Gwarancja jest udzielana na podstawie dołączonego do każdego towaru paragonu, faktury VAT, lub innego dokumentu stwierdzającego jego zakup. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni, od daty otrzymania wadliwego towaru.

Towar, potwierdzenie zakupu oraz opis wady należy odesłać na adres firmy.

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Caro
Chrobrego 21
68-200 Żary

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie które, znajduje się poniżej w linku i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Caro
Chrobrego 21
68-200 Żary
woj. Lubuskie
Polska

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wzór odstąpienia od umowy

w górę
Sklep jest w trybie podglądu
Pełna wersja strony
Sklep internetowy Shoper.pl